Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 75E9167-JPN jpn

KORPUS PRZEPUSTNICY AUDI, VW 2.7TD, 3.0TDI 75E9167-JPN JPN

75E9167-JPN KORPUS PRZEPUSTNICY AUDI, VW 2.7TD, 3.0TDI JPN
327.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

75E9167-JPN

dostawca:

JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KORPUS PRZEPUSTNICY AUDI, VW 2.7TD, 3.0TDI 75E9167-JPN JPN

KORPUS PRZEPUSTNICY AUDI, VW 2.7TD, 3.0TDI 75E9167-JPN ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE KORPUS PRZEPUSTNICY AUDI, VW 2.7TD, 3.0TDI 75E9167-JPN producenta JPN

AUDI

059145950A, 059145950D, 059145950H, 059145950R, 59145950A, 59145950D, 59145950H, 59145950R

VOLKSWAGEN

059145950A, 059145950D, 059145950H, 059145950R, 59145950A, 59145950D, 59145950H, 59145950R

numery OEM:
AUDI      059 145 950 A
AUDI      059 145 950 D
AUDI      059 145 950 H
AUDI      059 145 950 R
AUDI      59 145 950 A
AUDI      59 145 950 D
AUDI      59 145 950 H
AUDI      59 145 950 R
VOLKSWAGEN      059 145 950 A
VOLKSWAGEN      059 145 950 D
VOLKSWAGEN      059 145 950 H
VOLKSWAGEN      059 145 950 R
VOLKSWAGEN      59 145 950 A
VOLKSWAGEN      59 145 950 D
VOLKSWAGEN      59 145 950 H
VOLKSWAGEN      59 145 950 R
VAG      059 145 950 A
VAG      059 145 950 D
VAG      059 145 950 H
VAG      059 145 950 R
VAG      59 145 950 A
VAG      59 145 950 D
VAG      59 145 950 H
VAG      59 145 950 R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KORPUS PRZEPUSTNICY AUDI, VW 2.7TD, 3.0TDI 75E9167-JPN JPN w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.