Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Volvo FH II 460 (2012-???) 460km » 75E9167-JPN jpn
wybrany samochód: 
Volvo Fh Ii 460 (2012-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KORPUS PRZEPUSTNICY AUDI, VW 2.7TD, 3.0TDI 75E9167-JPN JPN

327.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

75E9167-JPN

producent:

JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KORPUS PRZEPUSTNICY AUDI, VW 2.7TD, 3.0TDI 75E9167-JPN JPN

numery OEM:
AUDI      059 145 950 A
AUDI      059 145 950 D
AUDI      059 145 950 H
AUDI      059 145 950 R
AUDI      59 145 950 A
AUDI      59 145 950 D
AUDI      59 145 950 H
AUDI      59 145 950 R
VOLKSWAGEN      059 145 950 A
VOLKSWAGEN      059 145 950 D
VOLKSWAGEN      059 145 950 H
VOLKSWAGEN      059 145 950 R
VOLKSWAGEN      59 145 950 A
VOLKSWAGEN      59 145 950 D
VOLKSWAGEN      59 145 950 H
VOLKSWAGEN      59 145 950 R
VAG      059 145 950 A
VAG      059 145 950 D
VAG      059 145 950 H
VAG      059 145 950 R
VAG      59 145 950 A
VAG      59 145 950 D
VAG      59 145 950 H
VAG      59 145 950 R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KORPUS PRZEPUSTNICY AUDI, VW 2.7TD, 3.0TDI 75E9167-JPN JPN w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.