Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Ford KUGA III (DFK) 1.5 EcoBoost (2019.07-???) 150km » 80E4001-JPN jpn
wybrany samochód: 
Ford Kuga Iii (dfk) 1.5 Ecoboost (2019.07-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ALTERNATOR HONDA 80E4001-JPN JPN

506.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

80E4001-JPN

producent:

JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ALTERNATOR HONDA 80E4001-JPN JPN

numery OEM:
HONDA      31100-RAA-A01
HONDA      31100-RAA-A03
HONDA      31100-RAA-A05
HONDA      31100-RTA-003
HONDA      31100-RTA-013
HONDA      31100-RTA-023
HONDA      31100-RTA-033
HONDA      CSC29
HONDA      CSD73
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ALTERNATOR HONDA 80E4001-JPN JPN w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów