Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 104037 kamoka

Bęben hamulcowy, KAMOKA 104037 KAMOKA

76.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

104037

producent:

KAMOKA

Średnica bębna hamulcowego 200,0
Dostępne MAPP-Code 
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 201,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 50,1
Ilość otworów 5
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100,0
otwór Ø [mm] 15,8
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 59,1
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 240,0
Średnica mocowania [mm] 65,0

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104037 KAMOKA

Bęben hamulcowy, KAMOKA 104037 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Bęben hamulcowy, KAMOKA 104037 producenta KAMOKA

SEAT

600609617, 6Q0609617, 6QE609617, 6R0609617C

SKODA

600609617, 6Q0609617, 6QE609617, 6R0609617C

numery OEM:
SEAT      600609617
SEAT      6Q0 609 617
SEAT      6Q0609617
SEAT      6QE 609 617
SEAT      6QE609617
SEAT      6R0 609 617 C
SEAT      6R0609617C
SKODA      600609617
SKODA      6Q0 609 617
SKODA      6Q0609617
SKODA      6QE 609 617
SKODA      6QE609617
SKODA      6R0 609 617 C
SKODA      6R0609617C
VAG      600609617
VAG      6Q0 609 617
VAG      6Q0609617
VAG      6QE 609 617
VAG      6QE609617
VAG      6R0 609 617 C
VAG      6R0609617C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104037 KAMOKA w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.