Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Mitsubishi Canter (FB7, FB8, FE7, FE8) VII 3C11 (2006-???) 110km » 104037 kamoka
wybrany samochód: 
Mitsubishi Canter (fb7, Fb8, Fe7, Fe8) Vii 3c11 (2006-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy, KAMOKA 104037 KAMOKA

85.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

104037

producent:

KAMOKA

Status produktu: w przygotowaniu
Średnica bębna hamulcowego200,0
Dostępne MAPP-Code
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]201,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]50,1
Ilość otworów5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100,0
otwór Ø [mm]15,8
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]59,1
Śr. zewn. bębna ham. [mm]240,0
Średnica mocowania [mm]65,0

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104037 KAMOKA

numery OEM:
SEAT      600609617
SEAT      6Q0 609 617
SEAT      6Q0609617
SEAT      6QE 609 617
SEAT      6QE609617
SEAT      6R0 609 617 C
SEAT      6R0609617C
SKODA      600609617
SKODA      6Q0 609 617
SKODA      6Q0609617
SKODA      6QE 609 617
SKODA      6QE609617
SKODA      6R0 609 617 C
SKODA      6R0609617C
VAG      600609617
VAG      6Q0 609 617
VAG      6Q0609617
VAG      6QE 609 617
VAG      6QE609617
VAG      6R0 609 617 C
VAG      6R0609617C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104037 KAMOKA w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.