Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 104068 kamoka

Bęben hamulcowy, KAMOKA 104068 KAMOKA

104068 Bęben hamulcowy, KAMOKA KAMOKA
kamoka 104068
Bęben hamulcowy, KAMOKA 104068
139.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

104068

producent:

KAMOKA

Średnica bębna hamulcowego 228
Rozmiar gwintu 2 M8x1,25
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 51
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 66
Średnica otworu centrującego [mm] 63,5
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 250
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 108
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 230,2
Ilość otworów 5
Rozmiar gwintu 1 13,7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104068 KAMOKA

Bęben hamulcowy, KAMOKA 104068 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Bęben hamulcowy, KAMOKA 104068 producenta KAMOKA

FORD

1710330, 1781451, 2005461, BV611126BA, BV611126BB, BV611126BC

numery OEM:
FORD      1710330
FORD      1781451
FORD      2005461
FORD      BV61-1126-BA
FORD      BV61-1126-BB
FORD      BV611126BC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104068 KAMOKA w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.