Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Bmw 7 (E65, E66, E67) 730 d (2002.06-2005.02) 218km » 1060558 kamoka
wybrany samochód: 
Bmw 7 (e65, E66, E67) 730 D (2002.06-2005.02) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CZUJNIK ABS PRZÓD LEWY (PASYWNY) TOYOTA PRIUS 03- 1060558 KAMOKA

1060558 CZUJNIK ABS PRZÓD LEWY (PASYWNY) TOYOTA PRIUS 03- KAMOKA
kamoka 1060558
CZUJNIK ABS PRZÓD LEWY (PASYWNY) TOYOTA PRIUS 03- 1060558
1060558
57.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:4 szt.

    Ocena:
numer części:

1060558

dostawca:

KAMOKA

pasywny czujnik
oś przednia, z lewej
Długość [mm] 1030
parzyste numery artykułów 1060557
pasywny czujnik
oś przednia, z lewej
Długość [mm] 1030
parzyste numery artykułów 1060557

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CZUJNIK ABS PRZÓD LEWY (PASYWNY) TOYOTA PRIUS 03- 1060558 KAMOKA

numery OEM:
TOYOTA      8954347020
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CZUJNIK ABS PRZÓD LEWY (PASYWNY) TOYOTA PRIUS 03- 1060558 KAMOKA w samochodach:

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.