Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Fiat BRAVO II (198_) 1.4 T-Jet (198AXG1B) (2007.10-2014.12) 120km » 1110026 kamoka
wybrany samochód: 
Fiat Bravo Ii (198_) 1.4 T-jet (198axg1b) (2007.10-2014.12) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 1110026 KAMOKA

1110026 Cylinderek hamulcowy KAMOKA
kamoka 1110026
Cylinderek hamulcowy 1110026
1110026
kamoka 1110026 Cylinderek hamulcowy
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1110026

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]19,05

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 1110026 KAMOKA

numery OEM:
CITROËN      4402.A7
FIAT      7077609
FIAT      71738326
FIAT      9566949780
LANCIA      71738326
LANCIA      9566949780
PEUGEOT      4402.A7
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 1110026 KAMOKA w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.