Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Renault 21 sedan (L48_) 1.7 (L48N) (1987.06-1989.04) 87km » 112010 kamoka
wybrany samochód: 
Renault 21 Sedan (l48_) 1.7 (l48n) (1987.06-1989.04) 87km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy, KAMOKA 112010 KAMOKA

112010 Korpus przepustnicy, KAMOKA KAMOKA
kamoka 112010
Korpus przepustnicy, KAMOKA 112010
112010
390.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

112010

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
dla numeru artykułu556236
Ilość połączeń4
nr EAN5901779870007

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, KAMOKA 112010 KAMOKA

numery OEM:
VOLKSWAGEN      059 128 063 A
VOLKSWAGEN      059 128 063 B
VOLKSWAGEN      059 128 063 D
VOLKSWAGEN      059 128 063 E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy, KAMOKA 112010 KAMOKA w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.