Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Citroën C4 coupe (LA_) 2.0 HDi (2008.07-2011.07) 140km » 2019128 kamoka
wybrany samochód: 
Citroën C4 Coupe (la_) 2.0 Hdi (2008.07-2011.07) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD FIAT SEDICI 06-14 2019128 KAMOKA

2019128 OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD FIAT SEDICI 06-14 KAMOKA
kamoka 2019128
OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD FIAT SEDICI 06-14 2019128
2019128
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

2019128

producent:

KAMOKA

oś przednia

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD FIAT SEDICI 06-14 2019128 KAMOKA

numery OEM:
FIAT      71742685
FIAT      71742686
SUZUKI      4193179J00000
SUZUKI      4211179J00000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD FIAT SEDICI 06-14 2019128 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD FIAT SEDICI 06-14 2019128 KAMOKA:

Jacek, Zalesie
2022-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2022-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.