Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Seat TOLEDO II (1M2) 1.9 TDI (1998.10-2004.07) 110km » 2019194 kamoka
wybrany samochód: 
Seat Toledo Ii (1m2) 1.9 Tdi (1998.10-2004.07) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD RENAULT CAPTUR 13- 2019194 KAMOKA

2019194 OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD RENAULT CAPTUR 13- KAMOKA
kamoka 2019194
OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD RENAULT CAPTUR 13- 2019194
2019194
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

2019194

producent:

KAMOKA

oś przednia

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD RENAULT CAPTUR 13- 2019194 KAMOKA

numery OEM:
RENAULT      540503701R
RENAULT      543884315R
RENAULT      543889524R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD RENAULT CAPTUR 13- 2019194 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD RENAULT CAPTUR 13- 2019194 KAMOKA:

Jacek, Zalesie
2022-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2022-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.