Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 FSI (2004.10-2009.05) 150km » 2019207 kamoka
wybrany samochód: 
Seat Toledo Iii (5p2) 2.0 Fsi (2004.10-2009.05) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD VOLVO XC90 02-15 2019207 KAMOKA

2019207 OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD VOLVO XC90 02-15 KAMOKA
kamoka 2019207
OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD VOLVO XC90 02-15 2019207
2019207
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

2019207

producent:

KAMOKA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD VOLVO XC90 02-15 2019207 KAMOKA

numery OEM:
VOLVO      30645371
VOLVO      30647076
VOLVO      31277953
VOLVO      9140068
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD VOLVO XC90 02-15 2019207 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD VOLVO XC90 02-15 2019207 KAMOKA:

Jacek, Dzwola
2022-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Zalesie
2022-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.