Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Volkswagen LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 TD Syncro (1991.08-1992.07) 102km » 2019214 kamoka
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-35 I Platforma / Podwozie (281-363) 2.4 Td Syncro (1991.08-1992.07) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD CITROEN C4 CACTUS 2019214 KAMOKA

2019214 OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD CITROEN C4 CACTUS KAMOKA
kamoka 2019214
OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD CITROEN C4 CACTUS 2019214
2019214
34.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

2019214

producent:

KAMOKA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD CITROEN C4 CACTUS 2019214 KAMOKA

numery OEM:
PEUGEOT      525448
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD CITROEN C4 CACTUS 2019214 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o OSŁONA AMORTYZATORA ZEST. PRZÓD CITROEN C4 CACTUS 2019214 KAMOKA:

Jacek, Zalesie
2022-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2022-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.