Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Iveco DAILY II Platforma / podwozie 40-10 W 4x4 (15211104, 15211105, 15211111, 15211115,... (1997.01-1999.05) 103km » 7001581 kamoka
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Platforma / Podwozie 40-10 W 4x4 (15211104, 15211105, 15211111, 15211115,... (1997.01-1999.05) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (F20, F21) 11- 7001581 KAMOKA

7001581 ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (F20, F21) 11- KAMOKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

7001581

producent:

KAMOKA

Simplex
Łańcuch zamknięty
Dla numeru OE 11 31 0 150 552 S8
Ilość ogniw łańcucha 138

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (F20, F21) 11- 7001581 KAMOKA

numery OEM:
BMW      11 31 0 150 552
BMW      11 31 0 150 552 S8
BMW      11 31 1 439 853
BMW      11 31 1 439 853 S8
BMW      11 31 7 533 876
BMW      11 31 7 533 876 S8
BMW      11 31 8 618 318
BMW      11 31 8 618 318 S8
MINI      11 31 0 150 552 S8
MINI      11 31 1 439 853 S8
MINI      11 31 7 533 876 S8
MINI      11 31 8 618 318 S8
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (F20, F21) 11- 7001581 KAMOKA w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.