Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Citroën C3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) 1.5 BlueHDi 100 (2CYHYJ) (2018.08-???) 102km » 7001590 kamoka
wybrany samochód: 
Citroën C3 Aircross Ii (2r_, 2c_) 1.5 Bluehdi 100 (2cyhyj) (2018.08-???) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (F20, F21) 11- 7001590 KAMOKA

7001590 ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (F20, F21) 11- KAMOKA
342.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7001590

producent:

KAMOKA

Simplex
Łańcuch zamknięty
Dla numeru OE 13 52 8 648 731 S1
Ilość ogniw łańcucha 84

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (F20, F21) 11- 7001590 KAMOKA

numery OEM:
BMW      13 52 8 648 731
BMW      13 52 8 648 731 S1
MINI      13 52 8 648 731
MINI      13 52 8 648 731 S1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (F20, F21) 11- 7001590 KAMOKA w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.