Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » 7001596 kamoka

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 11-, 2 13-, 3 04- 7001596 KAMOKA

7001596 ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 11-, 2 13-, 3 04- KAMOKA
213.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

7001596

producent:

KAMOKA

Simplex
Łańcuch zamknięty
Dla numeru OE 13 52 8 490 225 S4
na dole
Ilość ogniw łańcucha 72

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 11-, 2 13-, 3 04- 7001596 KAMOKA

numery OEM:
BMW      11 31 8 506 654
BMW      11 31 8 506 654 S2
BMW      13 52 7 800 024
BMW      13 52 7 800 024 S2
BMW      13 52 8 490 225
BMW      13 52 8 490 225 S4
BMW      13 52 8 515 668
BMW      13 52 8 515 668 S4
BMW      13 52 8 570 652
BMW      13 52 8 570 652 S4
BMW      13 52 8 588 693
BMW      13 52 8 588 693 S4
MINI      11 31 8 506 654
MINI      11 31 8 506 654 S2
MINI      13 52 7 800 024
MINI      13 52 7 800 024 S2
MINI      13 52 8 490 225
MINI      13 52 8 490 225 S4
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 11-, 2 13-, 3 04- 7001596 KAMOKA w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.