Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Citroën 2 CV 4 (1963.03-1970.02) 16km » 7001613 kamoka
wybrany samochód: 
Citroën 2 Cv 4 (1963.03-1970.02) 16km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU CITROEN C1 05-14 7001613 KAMOKA

7001613 ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU CITROEN C1 05-14 KAMOKA
271.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7001613

producent:

KAMOKA

Simplex
Łańcuch zamknięty
Dla numeru OE 0816.H1 S1
Ilość ogniw łańcucha 124

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU CITROEN C1 05-14 7001613 KAMOKA

numery OEM:
DAIHATSU      13506-21020
DAIHATSU      13506-21020 S1
DAIHATSU      13506-40010
DAIHATSU      13506-40010 S1
DAIHATSU      13506-40020
DAIHATSU      13506-40020 S1
DAIHATSU      1350621020000
DAIHATSU      1350621020000 S1
PEUGEOT      0816.H1
PEUGEOT      0816.H1 S1
PEUGEOT      0816.K3
PEUGEOT      0816.K3 S1
PEUGEOT      16 115 475 80
PEUGEOT      16 115 475 80 S1
PEUGEOT      816.H1 S1
PEUGEOT      816.K3 S1
TOYOTA      13506-0Q010
TOYOTA      13506-0Q010 S1
TOYOTA      13506-0Q020
TOYOTA      13506-0Q020 S1
TOYOTA      13506-0Q030
TOYOTA      13506-0Q030 S1
TOYOTA      13506-21020
TOYOTA      13506-21020 S1
TOYOTA      13506-40010
TOYOTA      13506-40010 S1
TOYOTA      13506-40020
TOYOTA      13506-40020 S1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU CITROEN C1 05-14 7001613 KAMOKA w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.