Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TFSI quattro (2004.11-2008.06) 200km » 7001630 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 2.0 Tfsi Quattro (2004.11-2008.06) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU AUDI A3 13-, A4 15-, A5 7001630 KAMOKA

7001630 ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU AUDI A3 13-, A4 15-, A5 KAMOKA
180.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7001630

producent:

KAMOKA

Łańcuch zamknięty
Łańcuch zębaty
Dla numeru OE 06K 109 158 BS S4
Ilość ogniw łańcucha 96

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU AUDI A3 13-, A4 15-, A5 7001630 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      06H 109 467 AF
AUDI      06H 109 467 AF S2
AUDI      06H 109 467 AR
AUDI      06H 109 467 AR S1
AUDI      06K 109 158 A
AUDI      06K 109 158 A S3
AUDI      06K 109 158 BS
AUDI      06K 109 158 BS S3
SEAT      06H 109 458
SEAT      06H 109 458 S3
SEAT      06H 109 467 AF
SEAT      06H 109 467 AF S2
SEAT      06H 109 467 AR
SEAT      06H 109 467 AR S1
SKODA      06H 109 467 A FS2
SKODA      06H 109 467 AR
SKODA      06H 109 467 AR S1
SKODA      06K 109 158 A
SKODA      06K 109 158 A S2
SKODA      06K 109 158 BS
SKODA      06K 109 158 BS S3
SKODA      6H 109 467 A FS2
VOLKSWAGEN      06H 109 467 AF
VOLKSWAGEN      06H 109 467 AF S2
VOLKSWAGEN      06H 109 467 AR
VOLKSWAGEN      06H 109 467 AR S1
VOLKSWAGEN      06K 109 158 A
VOLKSWAGEN      06K 109 158 A S2
VOLKSWAGEN      06K 109 158 BS
VOLKSWAGEN      06K 109 158 BS S4
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU AUDI A3 13-, A4 15-, A5 7001630 KAMOKA w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.