z otwartymi bokami | |
EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk) | |
Długość [mm] | 975 |
Szerokość [mm] | 13 |
Dodatkowe informacje o produkcie PASEK KLINOWY AVX 13 X 975 7010307 KAMOKA
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
11718AA020
0009931995, 0009975192, 0019974092, 0019976092, 0049973692
11721312977, 1312977
02419104, 2416712, 2417875, 2419104, 42522447, 98437996, 98465813
ALFA ROMEO | 11718AA020 | |
BMW | 11 72 1 312 977 | |
BMW | 1312977 | |
DAF | 0231296 | |
HONDA | 394323100 | |
ISUZU | 8942323100 | |
IVECO | 02419104 | |
IVECO | 2416712 | |
IVECO | 2417875 | |
IVECO | 2419104 | |
IVECO | 42522447 | |
IVECO | 98437996 | |
IVECO | 98465813 | |
JAGUAR | EAC 3878 | |
JAGUAR | EAC3878 | |
MAZDA | 030518381A | |
MAZDA | N326-15-908 | |
MAZDA | N32615908 | |
MAZDA | WLL715908A | |
MERCEDES-BENZ | 0009931995 | |
MERCEDES-BENZ | 0009975192 | |
MERCEDES-BENZ | 0019974092 | |
MERCEDES-BENZ | 0019976092 | |
MERCEDES-BENZ | 0049973692 | |
HYUNDAI | 2312736000 | |
HYUNDAI | 9765243010 | |
HYUNDAI | 977134A080 | |
FORD USA | 1000459 | |
FORD USA | 974F6C301AA | |
FORD USA | E93A8620A | |
FORD USA | EO4A8620A | |
FORD USA | WLL715908A |
Zastosowanie PASEK KLINOWY AVX 13 X 975 7010307 KAMOKA w samochodach:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.