Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Volkswagen POLO IV sedan (9N2, 9N4) 1.9 TDI (2003.07-2010.12) 101km » 7013011 kamoka
wybrany samochód: 
Volkswagen Polo Iv Sedan (9n2, 9n4) 1.9 Tdi (2003.07-2010.12) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PASEK WIELOROWKOWY 3PK760 7013011 KAMOKA

7013011 PASEK WIELOROWKOWY 3PK760 KAMOKA
14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7013011

producent:

KAMOKA

EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 760
Ilość żeber 3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PASEK WIELOROWKOWY 3PK760 7013011 KAMOKA

numery OEM:
HONDA      31110 PK3 0031
HONDA      31110PK30030
HONDA      31110PK30031
HONDA      31110PM3003
HONDA      31110PM3004
HONDA      31110PM3005
HONDA      31110PM3014
HONDA      31110PM3024
HONDA      31110PM5305
HONDA      31110PM5505
HONDA      31110PM5A11
ROVER      DBP 4066
ROVER      DBP 4067
ROVER      DBP4066
ROVER      DBP4067
ROVER      FDU 1817 EVA
ROVER      FDU1817EVA
ROVER      GFB 360
ROVER      GFB 367
ROVER      GFB 372
ROVER      GFB360
ROVER      GFB367
ROVER      GFB372
ROVER      GFB373
ROVER      PQS 000367 EVA
ROVER      PQS000367EVA
TOYOTA      9008091079
TOYOTA      9091602177
TOYOTA      909160217783
TOYOTA      9091602205
TOYOTA      9091602318
TOYOTA      9936300760
TOYOTA      9936320760
TOYOTA      993632076083
TOYOTA      99363207608P
TOYOTA      9936330760
TOYOTA      9936350760
TOYOTA      9936370760
TOYOTA      9936380760
TOYOTA      9936390760
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PASEK WIELOROWKOWY 3PK760 7013011 KAMOKA w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.