Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Cadillac CTS coupe 6.2 V (2008.01-2014.07) 564km » 7014063 kamoka
wybrany samochód: 
Cadillac Cts Coupe 6.2 V (2008.01-2014.07) 564km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PASEK WIELOROWKOWY 4PK1062 7014063 KAMOKA

7014063 PASEK WIELOROWKOWY 4PK1062 KAMOKA
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7014063

producent:

KAMOKA

EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 1062
Ilość żeber 4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PASEK WIELOROWKOWY 4PK1062 7014063 KAMOKA

numery OEM:
HONDA      56992P0A003
HONDA      56992P0A004
HONDA      56992P0AJ01
HONDA      56992P0AJ02
HONDA      56992PAA505
HONDA      56992PAA506
HONDA      56992PAAA01
HONDA      56992PDAE01
MITSUBISHI      MD199224
NISSAN      11920-BX000
NISSAN      11920-BX00A
ROVER      GFB 405
ROVER      GFB405
ROVER      GMB 107
ROVER      GMB107
ROVER      PQS 101290 EVA
ROVER      PQS101290EVA
HYUNDAI      571814A000
KIA      0K2CP15909
KIA      571814A000
FORD USA      F87A19D621AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PASEK WIELOROWKOWY 4PK1062 7014063 KAMOKA w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.