Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Infiniti M37 3.7 Allrad (2011.01-???) 334km » 7016018 kamoka
wybrany samochód: 
Infiniti M37 3.7 Allrad (2011.01-???) 334km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PASEK WIELOROWKOWY 6PK894 7016018 KAMOKA

7016018 PASEK WIELOROWKOWY 6PK894 KAMOKA
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7016018

producent:

KAMOKA

EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 894
Ilość żeber 6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PASEK WIELOROWKOWY 6PK894 7016018 KAMOKA

numery OEM:
BMW      11 28 1 505 672
BMW      11 28 7 518 249
BMW      11 28 7 526 363
BMW      11 28 7 604 014
BMW      11287518249
BMW      1505672
BMW      7604014
CHRYSLER      4668454AB
OPEL      09118614
OPEL      13 40 619
OPEL      1340619
OPEL      1340644
OPEL      1340747
OPEL      90 412 885
OPEL      90412885
OPEL      90486316
OPEL      90501382
OPEL      90510611
OPEL      90510612
OPEL      91126382
OPEL      9118614
OPEL      9129462
OPEL      9226256
OPEL      93182243
OPEL      V760401480
PEUGEOT      128069
PEUGEOT      1606349480
PEUGEOT      V760401480
RENAULT      7700869440
SEAT      037903137E
SEAT      6KE903137
VAUXHALL      90412885
VAUXHALL      90486316
DACIA      6001545497
DACIA      7700869440
VAG      037903137B
VAG      037903137D
VAG      037903137E
FORD USA      95VW 6C301 FA
FORD USA      95VW6C301FA
MINI      11281505672
MINI      11287518249
MINI      11287526363
MINI      11287604014
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PASEK WIELOROWKOWY 6PK894 7016018 KAMOKA w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.