Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 35 TDI (2015.08-2019.11) 150km » 7120035 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 (8w2, 8wc) 35 Tdi (2015.08-2019.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA OPEL ASTRA 98-14, CORSA C 00-09, 7120035 KAMOKA

7120035 CEWKA ZAPŁONOWA OPEL ASTRA 98-14, CORSA C 00-09, KAMOKA
kamoka 7120035
CEWKA ZAPŁONOWA OPEL ASTRA 98-14, CORSA C 00-09, 7120035
7120035
193.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7120035

producent:

KAMOKA

złącze SAE
Ilość biegunów 5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA OPEL ASTRA 98-14, CORSA C 00-09, 7120035 KAMOKA

numery OEM:
OPEL      09119567
SAAB      9119567
CHEVROLET      9119567
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA OPEL ASTRA 98-14, CORSA C 00-09, 7120035 KAMOKA w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.