Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 7120139 kamoka

CEWKA ZAPŁONOWA FORD C-MAX 07-10, ECOSPORT 11- 7120139 KAMOKA

7120139 CEWKA ZAPŁONOWA FORD C-MAX 07-10, ECOSPORT 11- KAMOKA
kamoka 7120139
CEWKA ZAPŁONOWA FORD C-MAX 07-10, ECOSPORT 11- 7120139
7120139
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7120139

producent:

KAMOKA

złącze SAE
Ilość biegunów 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA FORD C-MAX 07-10, ECOSPORT 11- 7120139 KAMOKA

numery OEM:
MAZDA      LF16-18-100B
MAZDA      LF1618100
MAZDA      LF1618100A
VOLVO      30711786
FORD USA      1224925
FORD USA      1314271
FORD USA      1322402
FORD USA      1578771
FORD USA      5047437
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA FORD C-MAX 07-10, ECOSPORT 11- 7120139 KAMOKA w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.