Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Volvo 8700 8700 (1999-???) 380km » 7800162 kamoka
wybrany samochód: 
Volvo 8700 8700 (1999-???) 380km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CHŁODNICA KLIMATYZACJI MITSUBISHI VOLVO CARISMA 7800162 KAMOKA

7800162 CHŁODNICA KLIMATYZACJI MITSUBISHI VOLVO CARISMA KAMOKA
kamoka 7800162
213.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7800162

producent:

KAMOKA

aluminium
R134a
bez osuszacza
Długość sieci [mm] 660
Szerokość sieci [mm] 348
Głębokość sieci [mm] 16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CHŁODNICA KLIMATYZACJI MITSUBISHI VOLVO CARISMA 7800162 KAMOKA

numery OEM:
MITSUBISHI      30818183
MITSUBISHI      30897260
MITSUBISHI      MR146691
VOLVO      30818183
VOLVO      30897260
VOLVO      MR146691
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CHŁODNICA KLIMATYZACJI MITSUBISHI VOLVO CARISMA 7800162 KAMOKA w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.