Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Volvo FL10 FL 10/285 (1985-1996) 284km » 7800287 kamoka
wybrany samochód: 
Volvo Fl10 Fl 10/285 (1985-1996) 284km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CHŁODNICA KLIMATYZACJI NISSAN RENAULT KUBISTAR 7800287 KAMOKA

7800287 CHŁODNICA KLIMATYZACJI NISSAN RENAULT KUBISTAR KAMOKA
kamoka 7800287
204.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7800287

producent:

KAMOKA

aluminium
R134a
bez osuszacza
Długość sieci [mm] 540
Szerokość sieci [mm] 342
Głębokość sieci [mm] 16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CHŁODNICA KLIMATYZACJI NISSAN RENAULT KUBISTAR 7800287 KAMOKA

numery OEM:
NISSAN      2765000QAK
NISSAN      6001548129
NISSAN      82 00 137 650
RENAULT      2765000QAK
RENAULT      6001548129
RENAULT      82 00 137 650
DACIA      6001548129
DACIA      8200137650
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CHŁODNICA KLIMATYZACJI NISSAN RENAULT KUBISTAR 7800287 KAMOKA w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.