Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 9010036 kamoka

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010036 KAMOKA

9010036 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9010036
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010036
9010036
kamoka 9010036 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010036 kamoka

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9010036

dostawca:

KAMOKA

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Zbieżność stożka 1/6
Długość [mm] 123,5
Wymiar gwintu FM14x1.5R
Wymiar stożka [mm] 15,4
Rozmiar gwintu 1 MM14x1.5R
nr EAN 5902473018573

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010036 KAMOKA

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010036 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010036 producenta KAMOKA

BMW

32106769074, 32106793624

numery OEM:
BMW      32 10 6 769 074
BMW      32 10 6 793 624
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010036 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010036 KAMOKA:

Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Iaroslav, Haderslev
2022-10-20
 5/5
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Henryk,
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.