Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 9010374 kamoka

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010374 KAMOKA

9010374 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9010374
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010374
9010374
22.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9010374

producent:

KAMOKA

Zbieżność stożka 1/8
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wymiar stożka [mm] 13
Długość [mm] 65
Wymiar gwintu FM16x1.5L
nr EAN 5902473025403

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010374 KAMOKA

numery OEM:
OPEL      26001806
OPEL      3 24 038
OPEL      90140006
CHEVROLET      26001806
CHEVROLET      3 24 038
CHEVROLET      7846485
CHEVROLET      7848282
CHEVROLET      90140006
CHEVROLET      96275019
DAEWOO      260 01 806
DAEWOO      96275019
PONTIAC      26001806
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010374 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, KAMOKA 9010374 KAMOKA:

2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-20
 5/5
2022-10-20
 5/5
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.