Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 9120002 kamoka

Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120002 KAMOKA

9120002 Przekładnia kierownicza, KAMOKA KAMOKA
 

    Ocena:
numer części:

9120002

producent:

KAMOKA

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta SMI
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przegubem wzdłużnym
Przestrzegać danych technicznych 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez czujnika

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120002 KAMOKA

numery OEM:
SEAT      5Z1423051
SEAT      5Z1423051B
SEAT      6Q1422061K
SEAT      6Q1423051AD
SEAT      6Q1423051AF
SEAT      6Q1423051AJ
SEAT      6Q1423051AL
SEAT      6Q1423051AQ
SEAT      6Q1423051AS
SEAT      6Q1423051BH
SKODA      5Z1423051
SKODA      5Z1423051B
SKODA      6Q1422061K
SKODA      6Q1423051AD
SKODA      6Q1423051AF
SKODA      6Q1423051AJ
SKODA      6Q1423051AL
SKODA      6Q1423051AQ
SKODA      6Q1423051AS
SKODA      6Q1423051BH
SKODA      6Q1423051BQ
SKODA      6Q1423051S
SKODA      6Q1423055AA
SKODA      6Q1423055AE
SKODA      6Q1423055AF
SKODA      6Q1423055AH
SKODA      6Q1423055AL
SKODA      6Q1423055BB
SKODA      6Q1423055BE
SKODA      6Q1423055BF
VOLKSWAGEN      5Z1423051
VOLKSWAGEN      5Z1423051B
VOLKSWAGEN      6Q1422061K
VOLKSWAGEN      6Q1423055AE
VOLKSWAGEN      6Q1423055AF
VOLKSWAGEN      6Q1423055AH
VOLKSWAGEN      6Q1423055AL
VOLKSWAGEN      6Q1423055BE
VOLKSWAGEN      6Q1423055BF
VOLKSWAGEN      6Q1423055K
VOLKSWAGEN      6Q1423055L
VOLKSWAGEN      6Q1423055M
VOLKSWAGEN      6Q1423055N
VOLKSWAGEN      6Q1423062BX
VOLKSWAGEN      6Q1423070X
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120002 KAMOKA w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.