Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 9120011 kamoka

Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120011 KAMOKA

9120011 Przekładnia kierownicza, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9120011
Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120011
434.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:3 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

9120011

dostawca:

KAMOKA

Tryb pracy manualny
uwzględnić informację serwisową 
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Tryb pracy mechaniczne
Długość całkowita [mm] 1410
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 84
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M16x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120011 KAMOKA

Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120011 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120011 producenta KAMOKA

PEUGEOT

15000780, 9451178380

FIAT

71718438

CITROËN

4000E5

numery OEM:
CITROËN      4000E5
FIAT      71718438
PEUGEOT      15000780
PEUGEOT      9451178380
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120011 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120011 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.