Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz CLS (C219) CLS 350 (219.357) (2006.04-2010.12) 292km » 9120015 kamoka
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Cls (c219) Cls 350 (219.357) (2006.04-2010.12) 292km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120015 KAMOKA

9120015 Przekładnia kierownicza, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9120015
Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120015
993.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

9120015

producent:

KAMOKA

Status produktu: w przygotowaniu
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Przestrzegać danych technicznych
Długość całkowita [mm]1020
Rozstaw śrub mocujących [mm]310
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej84
Suw [mm]135
Gwint zewn. [mm]M14x1,5
Ograniczenia producentaJTEKT
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120015 KAMOKA

numery OEM:
LADA      490019371R
RENAULT      49 00 193 71R
RENAULT      490019371R
RENAULT      60 01 549 990
RENAULT      6001549990
RENAULT      82 00 720 881
RENAULT      8200720880
RENAULT      8200720881
DACIA      49 00 193 71R
DACIA      60 01 549 990
DACIA      82 00 720 880
DACIA      82 00 720 881
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120015 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120015 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.