Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 9120016 kamoka

Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120016 KAMOKA

299.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

9120016

producent:

KAMOKA

Tryb pracy manualny
Długość przegub osiowy [mm] 162
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M12x1,5
Przestrzegać danych technicznych 
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Układ kierowniczy Listwa zębata przekładni kierowniczej
Długość całkowita [mm] 1035
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 95
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 14,2
Ograniczenia producenta TRW
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Tryb pracy mechaniczne

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120016 KAMOKA

numery OEM:
FIAT      46534833
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120016 KAMOKA w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.