Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 9120031 kamoka

Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120031 KAMOKA

9120031 Przekładnia kierownicza, KAMOKA KAMOKA
505.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

9120031

producent:

KAMOKA

Długość całkowita [mm] 1030
Tryb pracy manualny
Tryb pracy elektryczny
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez elektrycznego układu wspomagania kierownicy
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego M14x1.5
uwzględnić informację serwisową 
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120031 KAMOKA

numery OEM:
NISSAN      48001-AX701
NISSAN      48001-AY611
NISSAN      48001-BG10A
NISSAN      6900001464
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120031 KAMOKA w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.