Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Chevrolet CAMARO 6.2 (2009.09-2015.12) 405km » 9120033 kamoka
wybrany samochód: 
Chevrolet Camaro 6.2 (2009.09-2015.12) 405km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120033 KAMOKA

9120033 Przekładnia kierownicza, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9120033
Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120033
1,169.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

9120033

producent:

KAMOKA

Status produktu: w przygotowaniu
Tryb pracyhydrauliczny
uwzględnić informację serwisową
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120033 KAMOKA

numery OEM:
NISSAN      49001-3X12A
NISSAN      49001-3X13A
NISSAN      49001-EA060
NISSAN      49001-EA065
NISSAN      49200-3X12A
NISSAN      49200-3X13A
NISSAN      49200-EA060
NISSAN      49200-EA065
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120033 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120033 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.