Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz ATEGO 1824 K (1998-2004) 238km » 9120038 kamoka
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Atego 1824 K (1998-2004) 238km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120038 KAMOKA

9120038 Przekładnia kierownicza, KAMOKA KAMOKA
266.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

9120038

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Przestrzegać danych technicznych
Tryb pracymanualny
Długość całkowita [mm]1066
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej122
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.czworokąt
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej17
Ograniczenia producentaDELPHI
Długość przegub osiowy [mm]206
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM12x1,5
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Tryb pracymechaniczne

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120038 KAMOKA

numery OEM:
OPEL      0900279
OPEL      0900350
OPEL      0900666
OPEL      0900668
OPEL      26030358
OPEL      26046883
OPEL      26063109
OPEL      9 00 279
OPEL      9 00 320
OPEL      9 00 350
OPEL      9 00 666
OPEL      9 00 668
OPEL      900320
OPEL      93180436
OPEL      93180437
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120038 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120038 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.