Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco EUROCARGO IV 90E.21FP (2013-???) 207km » 9120045 kamoka
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo Iv 90e.21fp (2013-???) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120045 KAMOKA

9120045 Przekładnia kierownicza, KAMOKA KAMOKA
310.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

9120045

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Tryb pracymanualny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTRW
Przestrzegać danych technicznych
Tryb pracymechaniczne
Długość całkowita [mm]1200
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej22
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej17,4
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej145
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120045 KAMOKA

numery OEM:
SKODA      6Q1 419 061 C
SKODA      6Q1 419 061 G
SKODA      6Q1 419 061 HX
SKODA      6Q1419061C
SKODA      6Q1419061G
SKODA      6Q1419061HX
VOLKSWAGEN      6Q1 419 061 C
VOLKSWAGEN      6Q1 419 061 G
VOLKSWAGEN      6Q1 419 061 H
VOLKSWAGEN      6Q1 419 061 HX
VAG      6Q1419061C
VAG      6Q1419061G
VAG      6Q1419061H
VAG      6Q1419061HX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120045 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120045 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.