Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz LK/LN2 1314 LKO (1995-1998) 136km » 9120049 kamoka
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Lk/ln2 1314 Lko (1995-1998) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120049 KAMOKA

9120049 Przekładnia kierownicza, KAMOKA KAMOKA
495.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

9120049

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Tryb pracymanualny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]1060
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej34
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej13,9
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej101
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120049 KAMOKA

numery OEM:
TOYOTA      4551052030
TOYOTA      4551052040
TOYOTA      4551052080
TOYOTA      4551052140
TOYOTA      4551052190
TOYOTA      4551052200
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120049 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120049 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.