Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A5 kabriolet (8F7) S5 quattro (2009.06-2017.01) 333km » JBC0001 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) S5 Quattro (2009.06-2017.01) 333km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0001 KAMOKA

JBC0001 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0001
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0001
JBC0001
155.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:8 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0001

dostawca:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
System hamulcowyATE
Średnica 1/Średnica 2 [mm]57,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]26
MateriałŻeliwo szare
Ciężar [kg]5,24
nr EAN5901779853130
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0001 KAMOKA

numery OEM:
FORD      1138653
FORD      YM212B119DA
SEAT      7D0615123B
SEAT      7M3615123A
SKODA      7D0615123B
SKODA      7M3615123A
VOLKSWAGEN      7D0615123B
VOLKSWAGEN      7M3615123A
VAG      7D0 615 123B
VAG      7D0615123B
VAG      7M3 615 123A
VAG      7M3615123A
VAG      YM212B119DA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0001 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0001 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.