Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro (1996.07-1999.06) 340km » JBC0084 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) S8 Quattro (1996.07-1999.06) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0084 KAMOKA

JBC0084 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0084
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0084
JBC0084
137.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0084

dostawca:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
System hamulcowyATE
Średnica 1/Średnica 2 [mm]60,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]30
MateriałŻeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ciężar [kg]4,82
nr EAN5901779853963
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0084 KAMOKA

numery OEM:
BMW      1163304
BMW      1163644
BMW      1166232
BMW      34 11 1 163 304
BMW      34 11 1 163 644
BMW      34 11 1 166 232
BMW      34 11 6 752 426
BMW      34 11 6 768 430
BMW      34 11 6 773 132
BMW      34116768430
BMW      6752426
BMW      6768430
BMW      6773132
LAND ROVER      LR005947
LAND ROVER      SEB000280
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0084 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0084 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.