Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo N10 N 10/300 (1980-1989) 299km » JBC0142 kamoka
wybrany samochód: 
Volvo N10 N 10/300 (1980-1989) 299km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0142 KAMOKA

JBC0142 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0142
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0142
JBC0142
97.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0142

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
System hamulcowyATE
Średnica 1/Średnica 2 [mm]54,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
MateriałŻeliwo szare
Ciężar [kg]3,78
nr EAN5901779854540

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0142 KAMOKA

numery OEM:
FORD      1101441
FORD      1124880
FORD      1126290
FORD      1478474
FORD      RMYS6J-2B294-CA
FORD      RMYS6J2B294CA
FORD      YS61-2L231-BA
FORD      YS61-2L231-CA
FORD      YS612L231CA
FORD      YS6J2B294CA
MAZDA      DDY2-33-61X
MAZDA      DDY23361X
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0142 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0142 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu