Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo 850 (854) T5 (1993.08-1996.07) 226km » JBC0171 kamoka
wybrany samochód: 
Volvo 850 (854) T5 (1993.08-1996.07) 226km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0171 KAMOKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0171

producent:

KAMOKA

Status produktu: w przygotowaniu
System hamulcowyATE
Średnica 1/Średnica 2 [mm]48,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]20
MateriałŻeliwo szare
Ciężar [kg]2
nr EAN5901779854830

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0171 KAMOKA

numery OEM:
OPEL      13276173
OPEL      542143
OPEL      542241
OPEL      542243
OPEL      90421729
OPEL      90421739
OPEL      96192182
OPEL      96226977
SAAB      13276173
VAUXHALL      13276173
VAUXHALL      90421439
VAUXHALL      90421729
VAUXHALL      90421739
CHEVROLET      542243
CHEVROLET      90421739
CHEVROLET      96192182
CHEVROLET      96226977
DAEWOO      96192182
DAEWOO      96226977
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0171 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0171 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu