Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 (1995.08-1997.09) 430km » JBC0329 kamoka
wybrany samochód: 
Porsche 911 (993) 3.6 Turbo Gt2 4 (1995.08-1997.09) 430km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0329 KAMOKA

JBC0329 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0329
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0329
JBC0329
258.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0329

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
System hamulcowyTRW
Średnica 1/Średnica 2 [mm]38,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
MateriałAluminium
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Wyposażenie pojazdudo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
Ciężar [kg]2,1
nr EAN5901779856414

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0329 KAMOKA

numery OEM:
SEAT      3C0615403
SEAT      3C0615403E
SEAT      3C0615403G
SKODA      3C0615403
SKODA      3C0615403E
SKODA      3C0615403G
VOLKSWAGEN      3C0.615.403
VOLKSWAGEN      3C0.615.403E
VOLKSWAGEN      3C0.615.403G
VAG      3C0 615 403
VAG      3C0 615 403E
VAG      3C0 615 403G
VAG      3C0615403
VAG      3C0615403E
VAG      3C0615403G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0329 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0329 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu