Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.3 (GAF) (1988.07-1990.10) 63km » JBC0634 kamoka
wybrany samochód: 
Ford Escort Iv (gaf, Awf, Abft) 1.3 (gaf) (1988.07-1990.10) 63km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0634 KAMOKA

JBC0634 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0634
148.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0634

producent:

KAMOKA

Status produktu: w przygotowaniu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz ramą mocującą
Rozstaw śrub mocujących [mm]141
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica 1/Średnica 2 [mm]38,0
System hamulcowyBOSCH
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]11
parzyste numery artykułów630281
MateriałAluminium
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ilość połączeń1
Wyposażenie pojazdudo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0634 KAMOKA

numery OEM:
TOYOTA      4783005030
TOYOTA      4783005050
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0634 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0634 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu