Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B906) 519 CDI / BlueTEC (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2009.03-???) 190km » JBC0701 kamoka
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 5-t Platforma / Podwozie (b906) 519 Cdi / Bluetec (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2009.03-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca JBC0701 KAMOKA

JBC0701 Zacisk hamulca KAMOKA
kamoka JBC0701
183.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0701

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]45,0
System hamulcowyBOSCH
parzyste numery artykułówJBC0702
MateriałŻeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Ilość połączeń1
Ciężar [kg]4,92
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC0701 KAMOKA

numery OEM:
VOLKSWAGEN      2D0.615.123A
VAG      2D0 615 123A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC0701 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC0701 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu