Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ASTRA G Furgon/kombi (F70) 1.7 DTI 16V (F70) (2000.02-2005.04) 75km » JBC0710 kamoka
wybrany samochód: 
Opel Astra G Furgon/kombi (f70) 1.7 Dti 16v (f70) (2000.02-2005.04) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca JBC0710 KAMOKA

124.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0710

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]48,0
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułówJBC0709
MateriałŻeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Rozstaw śrub mocujących [mm]86
Ciężar [kg]2,02
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC0710 KAMOKA

numery OEM:
SEAT      1H0.615.124C
VOLKSWAGEN      1H0615124C
VAG      1H0 615 124C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC0710 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC0710 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu