Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Suzuki SX4 (EY, GY) 1.6 VVT 4x4 (RW416) (2006.06-???) 107km » JBC0753 kamoka
wybrany samochód: 
Suzuki Sx4 (ey, Gy) 1.6 Vvt 4x4 (rw416) (2006.06-???) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca JBC0753 KAMOKA

212.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0753

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]57,0
System hamulcowyBREMBO
parzyste numery artykułówJBC0754
MateriałAluminium
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Ilość połączeń1
Ciężar [kg]5,1
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC0753 KAMOKA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      003 420 36 83
MERCEDES-BENZ      A 003 420 36 83
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC0753 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC0753 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu