Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI (2012.04-2017.12) 150km » JBC0876 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) 2.0 Tdi (2012.04-2017.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca JBC0876 KAMOKA

JBC0876 Zacisk hamulca KAMOKA
kamoka JBC0876
303.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0876

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]43,0
System hamulcowyLUCAS/TRW
parzyste numery artykułówJBC0875
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Ilość połączeń1
Rozstaw śrub mocujących [mm]208
Ciężar [kg]5,85
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]30

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC0876 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      4B0.615.108A
AUDI      4B0.615.108B
AUDI      4D0.615.108C
VOLKSWAGEN      4B0.615.108B
VAG      4B0 615 108A
VAG      4B0 615 108B
VAG      4D0 615 108C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC0876 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC0876 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu