Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Porsche 356 Cabriolet/Speedster B 2000 GS Carrera 2 (1959-1963) 140km » JBC0884 kamoka
wybrany samochód: 
Porsche 356 Cabriolet/speedster B 2000 Gs Carrera 2 (1959-1963) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca JBC0884 KAMOKA

JBC0884 Zacisk hamulca KAMOKA
kamoka JBC0884
187.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0884

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]46,0
System hamulcowyBREMBO
parzyste numery artykułówJBC0883
MateriałŻeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Rozstaw śrub mocujących [mm]196
Ciężar [kg]5,2
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]32

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC0884 KAMOKA

numery OEM:
CITROËN      1607876880
CITROËN      4401.K3
FIAT      77364055
FIAT      77365935
PEUGEOT      1607876880
PEUGEOT      4401.K3
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC0884 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC0884 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu