Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC1007 kamoka

Zacisk hamulca JBC1007 KAMOKA

166.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1007

producent:

KAMOKA

Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] 38,0
System hamulcowy BOSCH
parzyste numery artykułów JBC1008
Materiał Aluminium
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ilość połączeń 1
Rozstaw śrub mocujących [mm] 134
Ciężar [kg] 2,61
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC1007 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      5K0615423
SEAT      5K0615423
SEAT      5K0615423A
SKODA      5K0615423
SKODA      5K0615423A
VOLKSWAGEN      5K0615423
VOLKSWAGEN      5K0615423A
VAG      5K0 615 423
VAG      5K0 615 423A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC1007 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC1007 KAMOKA:

2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-12
 5/5
Ok
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu