Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC1032 kamoka

Zacisk hamulca JBC1032 KAMOKA

JBC1032 Zacisk hamulca KAMOKA
kamoka JBC1032
169.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1032

producent:

KAMOKA

Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] 57,0
System hamulcowy BOSCH
parzyste numery artykułów JBC1031
Materiał Żeliwo szare
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ilość połączeń 1
Rozstaw śrub mocujących [mm] 172
Ciężar [kg] 3,3
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 26

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC1032 KAMOKA

Zacisk hamulca JBC1032 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Zacisk hamulca JBC1032 producenta KAMOKA

PEUGEOT

1610428280

numery OEM:
CITROËN      1610428280
OPEL      1610428280
PEUGEOT      1610428280
VAUXHALL      1610428280
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC1032 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC1032 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu