Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Alfa Romeo ALFASUD Sprint (902_) 1.7 (902C2E) (1987.03-1989.12) 118km » JBC1158 kamoka
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Alfasud Sprint (902_) 1.7 (902c2e) (1987.03-1989.12) 118km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULCOWY TYL. PRAWY TOYOTA AURIS 06-12 JBC1158 KAMOKA

JBC1158 ZACISK HAMULCOWY TYL. PRAWY TOYOTA AURIS 06-12 KAMOKA
173.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1158

producent:

KAMOKA

aluminium
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
oś tylna strona prawa
bez silnika elektrycznego
System hamulcowy TOKICO
Rozstaw śrub mocujących 118
parzyste numery artykułów JBC1157
Średnica tłoka [mm] 38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULCOWY TYL. PRAWY TOYOTA AURIS 06-12 JBC1158 KAMOKA

numery OEM:
TOYOTA      4783012151
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULCOWY TYL. PRAWY TOYOTA AURIS 06-12 JBC1158 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULCOWY TYL. PRAWY TOYOTA AURIS 06-12 JBC1158 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu