Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC1166 kamoka

ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY HYUNDAI I30 11- JBC1166 KAMOKA

JBC1166 ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY HYUNDAI I30 11- KAMOKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1166

producent:

KAMOKA

aluminium
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
oś tylna strona prawa
Ilość połączeń 1
System hamulcowy MOBIS
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
Średnica tłoka [mm] 34

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY HYUNDAI I30 11- JBC1166 KAMOKA

ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY HYUNDAI I30 11- JBC1166 ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY HYUNDAI I30 11- JBC1166 producenta KAMOKA

HYUNDAI

58311A6A31, 58311A6A33, 58311A6A30, 58400A6310, 58400A6330, 58400A6300

numery OEM:
HYUNDAI      58311 A6A31
HYUNDAI      58311 A6A33
HYUNDAI      58311-A6A30
HYUNDAI      58400 A6310
HYUNDAI      58400 A6330
HYUNDAI      58400-A6300
KIA      58311 A6A31
KIA      58311 A6A33
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY HYUNDAI I30 11- JBC1166 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY HYUNDAI I30 11- JBC1166 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu